Duur bellen met 0900 wordt aangepakt

Binnenkort zouden de kosten van een telefoontje naar een 0900 nummer omlaag moeten. Het bedrijf moet dan naast de melding wat het per minuut kost ook aangeven wat de maximale kosten van het gesprek zullen zijn. Ongeacht de wachttijd. Die maximale kosten mogen ze nog wel zelf bepalen, maar het is natuurlijk niet erg klantvriendelijk om in die melding te zetten dat de maximale kosten € 10 zijn. Tenminste: ik zou dan wel ophangen en als het even kan kiezen voor een klantvriendelijker bedrijf.

Je kunt natuurlijk ook nog steeds eerst bij VraagAlex.nl checken of het bedrijf niet via een goedkoper nummer te bereiken is.

Lees ook:Bedrijven bellen via 0900 nummers te duur?
Lees ook:FIOD doet inval bij Palm Invest
Lees ook:Bespaartip: dure 0900-nummers vermijden
Lees ook:Is die factuur wel echt?
Lees ook:Hoe gaan wij het spaarloon besteden?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.