Slechte service van de Mediamarkt

Op 21 november heb ik een MacBook bij de Mediamarkt gekocht. Mijn laptop was nodig aan vervanging toe, en afgelopen zaterdag was dacht ik het juiste moment. Helaas net een week te vroeg. Gisteren zou ik recht hebben op €120 cashback. Helaas wil Mediamarkt mij de korting niet meer geven.

Omdat ik absoluut geen verstand heb van computers heb ik de “altijd aan” service erbij genomen. Gisteren geïnformeerd bij het hoofdkantoor in hoeverre ik nog gebruik kan maken van de Black Friday Cashback. De vraag van de medewerkster aan de telefoon was: “Heeft u de computer al in gebruik genomen?”. De computer is door de Mediamarkt zelf geïnstalleerd, dus is de conclusie dat de computer in gebruik is genomen.

De “altijd aan” service van de mediamarkt heeft mij €79 gekost. Als ik deze service niet had genomen, had ik de computer gewoon nog terug kunnen brengen. Ik heb er namelijk nog geen tijd voor gehad om ermee te werken en in gebruik te nemen.

De altijd aan service heeft mij €79 + €120 = €199 gekost!

Update 4-12 – Mediamarkt heeft mij toch nog de teruggave van €120 gegeven!

Lees ook:Garantie buiten de garantieperiode
Lees ook:Trucje van Mediamarkt?
Lees ook:Geheugen computer uitbreiden voor weinig
Lees ook:Rabo Mobiel, niet af te sluiten!
Lees ook:Klacht Typhone.nl

4 reacties op “Slechte service van de Mediamarkt

  1. degrr

    Volgens mij heeft Media Markt prijsgarantie voor dit soort dingen (check de website even voor de zekerheid anders). Tenminste, als het om exact hetzelfde product gaat. Is dit het geval?

    Aan de andere kant, je bent geïnformeerd en op basis daarvan heb je een beslissing genomen? Nu een week later zijn er andere producten in de aanbieding.. De vraag is dan, koop je een laptop op basis van de wensen en behoeften die uitgesproken zijn of koop een je laptop omdat je daarop korting krijgt? Met andere woorden als een laptop volgende week nog meer korting heeft, wil je dan ineens die?

      /   Beantwoorden  / 
  2. Joop

    Mediamarkt ben ik al lang van genezen. Een slechte service en te hoge prijzen.

      /   Beantwoorden  / 
  3. Media Markt Nederland

    Beste heer/mevrouw,

    Vervelend te vernemen dat u deze teleurstelling heeft overgehouden na uw contact met Media Markt aan der hand van de Black Friday actie.

    Ondanks wij niet actief zijn op mijngeld.blog.nl willen wij uw klacht graag in behandeling nemen.

    Vriendelijk verzoek ik u alle gegevens (factuurnummer en welke vestiging u de Macbook heeft aangeschaft en heeft benaderd over het prijsverschil) naar [email protected] te e-mailen.

    Wij nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en zetten ons in om deze voor u naar tevredenheid af te handelen.

    Graag zien wij uw e-mail tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

      /   Beantwoorden  / 
  4. Michael

    Heb je een probleem of je wil je iets terugbrengen bij mediamarkt dan kom je in een ouderwetse Oost-Europese toestand terecht. Om te beginnen kan je geen nummertje trekken voor de klantenservice. Iedereen staat dus in de rij te wachten. Verder is elke medewerker EINDELOOS bezig. met klanten. Hele computers worden geherinstalleerd, computerproblemen worden ter plekke geanalyseerd en zelfs het simpel (in verpakking) terugbrengen van een artikel duurt 5 a 10 minuten. Dit alles gaat gepaard met een papierwinkel en een hoeveelheid tikwerk, die je niet voor mogelijk houdt. Als je dan eindelijk klaar bent, moet je je geld bij weer bij een andere balie afhalen, waar je weer in een rij staat. Dit onhandige gedoe moet Mediamarkt kapitalen kosten en als klant betaal je daar natuurlijk voor in de prijs en service. Ik koop dus NOOIT meer wat bij Mediamarkt.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.